13.12.2019

Pracovní nabídka NESEHNUTÍ: Technik*čka a správce*kyně kancelářského zázemí organizace

Pracovní nabídka NESEHNUTÍ: Technik*čka a správce*kyně kancelářského zázemí organizace

Technik*čka a správce*kyně kancelářského zázemí organizace

Rád*a řešíš praktické problémy? Nevyleká tě protékající kohoutek či spadlá polička a uvědomuješ si, že nefunkční kávovar může dovést tvé spolupracovníky*čky k šílenství? Nejsou ti cizí udržitelné nákupy?

Nevyděsíš se, když v tiskárně dochází toner a umíš ho včas vyměnit? Baví tě pracovat s webem, WordPress je tvůj kamarád a zvládáš řešit technické problémy? Láká tě práce v nehierarchickém prostředí a v ekologicko-sociální organizaci? Tak hledáme právě tebe!

Jaká by byla tvá náplň práce? Zahrnovala by dva směry:

Back office:

  • Měl*a bys na starost opravy kanceláře (neboj, neznamená to, že musíš všechno opravit ty, stačí umět najít tu správnou osobu a vyřešit to).
  • Evidoval*a bys nákupy kancelářských potřeb (nakupujeme ekologicky, ale zároveň ekonomicky), tvou odpovědností by byla evidence těchto nákupů a přehled o tom, kde se co nachází (bylo by fajn, neobjednávat věci, které již máme).
  • Měl*a bys pod palcem pohodu v kanceláři: ať jsou tu příznivé podmínky na kreativní i soustředěnou práci, věci na svých místech, je tu teplo a bezpečno, všechno funguje a prostor vypadá pěkně.

Technické zázemí:

  • Byl*a bys po ruce k řešení technických problémů tvých kolegů*yň (typu nefunguje mi tiskárna, můj počítač se nezapne).
  • Instaloval*a bys potřebný software (umíš nainstalovat Windows, tiskárnu, zprovoznit přístup na server) a spravoval*a softwarové licence.Měl*a bys na starost WordPress a správu webů NESEHNUTÍ z technického hlediska.
  • Účastnil*a by ses jako technická podpora na akcích NESEHNUTÍ (pomůžeš nám zapojit techniku, přivezeš ji na místo akce).

Požadujeme:

  • Přítomnost v kanceláři alespoň 4 dny v týdnu (potřebujeme vědět kdy se na tebe můžeme pravidelně obrátit)
  • Proaktivitu, ochotu řešit a schopnost předvídat problémy, systematický přístup k jejich řešení
  • Trpělivost s lidmi při řešení problémů
  • Praktické a logické myšlení
  • Řidičský průkaz sk. B

Nabízíme:

  • Příležitost pracovat v nehierarchickém prostředí
  • Tvořivé pracovní prostředí a podíl na řízení organizace
  • Systém péče o zaměstnance*kyně
  • Odpovědnou a důležitou práci podporující ochranu životního prostředí a lidských práv
  • Pružnou pracovní dobu
  • Zvyšování kvalifikace a příspěvek na vzdělávání
  • Možnost zapojení se do dalších aktivit NESEHNUTÍ
  • Dovolenou 25 dní za rok
  • Pracoviště v centru Brna
  • Pracovní notebook
  • Hrubou mzdu 13 500 Kč při úvazku 0,5

 

Místo výkonu práce: Brno. 

Nástup: únor 2020

Pokud máš o nabízenou práci zájem, pošli nám do 14. 1. 2020 svůj strukturovaný životopis, motivační dopis a telefonní kontakty na minimálně dvě osoby, které mohou podat reference na Tvou osobu. Tyto dokumenty zašli e-mailem na adresu zamestnani@nesehnuti.cz. Vybraní*é zájemci*kyně budou pozváni*y na pohovor, který se uskuteční 20. 1. 2020.