23.11.2016

Pracovní nabídka: Účetnictví a mzdová agenda + Personalistika

Pracovní nabídka: Účetnictví a mzdová agenda + Personalistika

Právě do NESEHNUTÍ Brno hledáme kolegu či kolegyni na částečný pracovní úvazek do týmu finančního oddělení na zajištění účetnictví a personální agendy organizace. Otevíráme také pozici personalisty nebo personalistky organizace.

 

 

Účetnictví a mzdová agenda

Náplň práce:

  • účtování a administrativa veškerých dokladů a mezd v účetním programu Pohoda
  • příprava, kontrola a zpracování mezd zaměstnanců a zaměstnankyň
  • pravidelné měsíční hlášení úřadům a komunikace s nimi
  • vedení agendy smluv veškerých pracovněprávních vztahů
  • agenda spojená se změnami pracovních poměrů
  • příprava podkladů pro případné kontroly ZP, ČSSZ, FÚ a ÚP, případně účast na kontrolách
  • vedení pokladen organizace (v CZK i valutách)
  • spolupráce s grantovou manažerkou organizace, poskytování finančních podkladů pro čerpání
  • grantových projektů a dotací
  • podíl na finančním řízení organizace
  • archivace mzdové a personální agendy
  • objem práce: 32h týdně (částečný úvazek)

Nabízíme:

  • tvořivé pracovní prostředí a podíl na směřování organizace
  • odpovědnou a důležitou práci podporující ochranu životního prostředí a lidských práv
  • možnost úpravy pracovní doby dle potřeb a domluvy
  • zvyšování kvalifikace a možnost zapojení se do dalších aktivit NESEHNUTÍ
  • dovolená 25 dní za rok
  • hrubá mzda: 18 100 Kč

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • znalost podvojného účetnictví
  • zkušenost s účetním software Pohoda
  • výborná znalost práce na PC (zejména MS Excel)
  • příjemné vystupování, aktivní přístup, samostatnost, systematičnost, spolehlivost, komunikativnost, odolnost vůči stresu
  • schopnost pracovat v týmu
  • znalost aktuální problematiky daně ze závislé činnosti

Výhodou:

  • zkušenost na obdobné pozici min. 1 rok
  • zkušenosti s finančním managementem grantových projektů
  • zkušenosti s vedením valutových pokladen

Místo výkonu práce: Brno.

Nástup: leden-únor 2017 (dle dohody).

Vybraní zájemci a zájemkyně budou pozváni na pohovor, který se uskuteční 19. 12. 2016 na adrese NESEHNUTÍ Brno, třída Kpt. Jaroše 18, Brno 602 00.

 

Personalistika

Náplň práce:

  • vypracování auditu personálního řízení organizace
  • nastavení procesů přijímání a zaučování nových lidí v organizaci
  • provázení lidí při odchodu z organizace
  • systém péče o zaměstnance a zaměstnankyně
  • péče a rozvoj lidí na mateřské a rodičovské
  • mediace konfliktů
  • vytvoření systému motivace v nehierarchické organizaci
  • objem práce: 12 h týdně (částečný úvazek)

Nabízíme:

  • seberealizaci a kreativní práci v inspirativním kolektivu
  • podíl na řízení organizace
  • flexibilní pracovní doba
  • možnost částečné práce z domu
  • zvyšování kvalifikace a možnost zapojení se do dalších aktivit NESEHNUTÍ
  • odpovědnou a důležitou práci podporující ochranu životního prostředí a lidských práv
  • dovolená 25 dní za rok
  • hrubá mzda: 6 788 Kč

Požadujeme:

  • výborné komunikační schopnosti
  • samostatnost i schopnost práce v týmu
  • znalost práce v neziskovém sektoru
  • zkušenosti z oboru

Výhodou:

  • zájem o nehierarchické fungování organizací
  • znalost platné legislativy v oblasti personalistiky
  • zkušenost s vedením lidí
  • vzdělání v oblasti personalistiky, lidských zdrojů či psychologie

Vítáme rodiče na rodičovské dovolené.

Místo výkonu práce: Brno.

Nástup: 9. 1. 2017 (případně dohodou)

Vybraní zájemci a zájemkyně budou pozváni na pohovor, který se uskuteční 4. 1. 2017 na adrese NESEHNUTÍ Brno, třída Kpt. Jaroše 18, Brno 602 00.

 

Informace pro obě vypisované pozice:

V případě prokázání zkušeností je možné obě pozice sloučit do jednoho plného úvazku (40h týdně). Při sloučení úvazků se slučuje kapacita na povinnou účast na poradách organizace a zároveň část agendy bude převedena do komplementární pracovní pozice v organizaci.

Pokud máte o nabízenou práci zájem, pošlete nám do 13. 12. 2016 na adresu zamestnani@nesehnuti.cz Váš strukturovaný životopis, motivační dopis a telefonní kontakt na alespoň dvě osoby, které mohou podat reference na Vaši osobu ve vztahu k pracovní pozici, o kterou se ucházíte.