Skip to main content

Zajímají tě organizační procesy v nehierarchickém uspořádání organizace? Nelekneš se  náboru nového zaměstnanectva nebo koncepční práce? Dokážeš efektivně, nenásilně komunikovat a zároveň respektovat potřeby jiných? Máš zkušenosti s nastavováním personálních procesů a koordinací práce v týmu?

Tak hledáme právě Tebe!

Jaká by byla tvá náplň práce?

  • vedení výběrových řízení (tvorba profilu ideálního kandidáta*ky, inzerce pozice, pohovory)
  • zaučování lidí do organizačních procesů a nehierarchického fungování NESEHNUTÍ
  • provázení lidí při jejich odchodu z organizace
  • péče o zaměstnané
    • aktivní zájem o zaměstnanectvo a podpora při naplnění jejich potřeb
    • pravidelné podpůrné rozhovory (ve stylu “one on one”)
    • zpětné vazby
    • garance supervizních procesů
    • správa dokumentů k pečujícím mechanismům
  • tvorba koncepce a směrování personálních procesů v organizaci ve spolupráci se mzdovou účetní/personalistkou
  • podíl na řešení ad hoc personálních záležitostí ve spolupráci se mzdovou účetní/personalistkou
  • tvorba interních směrnic a doporučení pro zaměstnané ve spolupráci se mzdovou účetní/personalistkou
  • koordinace týmu personálního úseku
  • podíl na řízení organizace
  • spolupráce s finančním týmem
  • objem práce: 20 hodin týdně (0,5 úvazku)

Co požadujeme:

  • vysoce rozvinuté měkké dovednosti (empatie, respektování potřeb…)
  • zkušenost s procesem výběrového řízení
  • základní znalost zákoníku práce
  • dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti
  • otevřený přístup a diskrétní jednání
  • dobré organizační schopnosti a time management
  • zájem o fungování a nastavování personálních procesů v nehierarchickém prostředí
  • systematičnost a pečlivost
  • zájem o budování vztahů
  • chuť pečovat o atmosféru v organizaci

Výhodou:

  • zkušenost s nenásilnou komunikací a zprostředkováním zpětné vazby
  • zkušenost s koordinací týmu a facilitací práce ve skupině
  • zájem o dlouhodobou spolupráci
  • zkušenost na obdobné pozici
  • zkušenost s prací v neziskovém sektoru
  • angličtina na úrovni B2 

Nabízíme:

  • příležitost pracovat v nehierarchickém prostředí
  • tvořivé pracovní prostředí a podíl na řízení organizace
  • systém péče o zaměstnance*kyně
  • odpovědnou a důležitou práci podporující ochranu životního prostředí a lidských práv
  • pružnou pracovní dobu
  • možnost zapojení se do dalších aktivit NESEHNUTÍ
  • dovolenou 25 dní za rok, sick days
  • pracoviště v centru Brna
  • možnost občasné práce z domova
  • hrubou mzdu: 16 850,- Kč při úvazku 0,5

Místo výkonu práce: Brno 

Nástup: červenec 2023 (nebo dohodou)

Pokud máš o nabízenou práci zájem, pošli nám do 18.6.2023 svůj strukturovaný životopis, motivační dopis a telefonní kontakty na minimálně dvě osoby, které mohou podat reference na Tvou osobu ve vztahu k pracovní pozici, o kterou se ucházíš. 

Tyto dokumenty zašli prosím e-mailem na adresu zamestnani@nesehnuti.cz s předmětem “Koordinace procesů a péče”

Pokud se Tě rozhodneme pozvat na pohovor, 19.6 od nás obdržíš pozvánku spolu se zadáním úkolů na jejichž vypracování budeš mít čas do půlnoci  22.6.
Pohovory se uskuteční 23. června 2023 na adrese Křížová 463/15, Brno.

Před pohovorem doporučujeme přečíst: