Máš zkušenosti s finančním řízením i účetnictvím? Dokážeš pracovat samostatně, ale rád*a bys byl*a součástí týmu, ve kterém se můžete vzájemně učit a podporovat v hledání řešení nových výzev? Tak to potřebujeme právě tebe!
V NESEHNUTÍ hledáme kolegu*kolegyni na pracovní úvazek ve výši 0,8 -1,0 na pozici Finanční*ho koordinátorky*a a účetní organizace.
Jaká by byla tvá náplň práce?
Z finanční koordinace:
- Finanční projektový management, příprava finančních reportů
- Tvorba rozpočtu organizace, plánování krytí mezd a výdajů organizace
- Příprava rozpočtů grantů ve spolupráci s projektovými týmy
- Koordinace finančního týmu organizace, úzká spolupráce s účetní, fundraiserkami a personalistkou organizace
- Podíl na rozvoji finančního řízení, na transformačních procesech a systémových opatřeních
- Příprava podkladů pro finanční rozhodování organizace
- Přehled o podmínkách a plnění finančních pravidel stávajících projektů
- Průběžná kontrola finančních procesů organizace a podpora týmů při plánování nákladů
- Příprava podkladů pro kontroly ze strany státní správy, komunikace s donory
- Vedení finančních porad, účast na strategických a programových poradách organizace
- Podíl na řízení organizace
Z účetní agendy:
- Účtování a administrativa veškerých dokladů (vč. tuzemských i zahraničních cestovních příkazů) a mezd v účetním programu Pohoda
- Příprava, kontrola a zpracování mezd pro cca 15 zaměstnanců*kyň
- Pravidelné měsíční hlášení úřadům, komunikace s nimi a příprava podkladů pro případné kontroly (ZP, ČSSZ, FÚ a ÚP, případně účast na kontrolách)
- Vedení pokladen organizace (v CZK i valutách)
- Zpracování účetní závěrky
- Aktivní spolupráce v rámci finančního a personálního týmu
- Archivace mzdové a personální agendy
- Hlášení na statistický úřad
Místo výkonu práce: Brno
Objem práce: úvazek 0,8-1,0
Nástup: ihned nebo dohodou
V případě zájmu o nabízenou pozici nám pošli svůj strukturovaný životopis, motivační dopis a telefonní kontakty na minimálně dvě osoby, které mohou podat reference na tvou osobu ve vztahu k pracovní pozici, o kterou se ucházíš.
Tyto dokumenty zašli e-mailem na adresu zamestnani@nesehnuti.cz s předmětem „Finanční koordinátor*ka a účetní”.
V případě, že tě vybereme k osobnímu pohovoru, budeme Tě co nejdříve kontaktovat.
Co potřebujeme a co za to nabízíme?
Požadujeme:
- Vzdělání ekonomického směru/ obdobnou praxi
- Znalost podvojného účetnictví
- Zkušenost s účetním softwarem Pohoda nebo jiným účetním systémem
- Výbornou znalost MS Excel
- Zkušenosti s finančním řízením větších projektů (nad 1 mil. Kč)
- Zkušenosti s koordinací týmu, schopnost analytického a kritického myšlení
- Anglický jazyk na úrovni alespoň B2
- Dobré komunikační schopnosti, schopnost řešit náročné situace s klidem a nadhledem
- Systematičnost, spolehlivost, citlivou komunikaci, empatii, odolnost vůči stresu
- Samostatnost, ale i schopnost pracovat v týmu
- Zájem o dlouhodobou spolupráci
- Schopnost řešit dílčí úkoly ve vztahu k fungování celé organizace
- Motivaci se spolupodílet na řízení organizace
- Přihlásit se můžete, i pokud nenaplňujete všechny podmínky, nejdůležitější je pro nás ochota se učit
Výhodou:
- Zkušenost se zpracováním mezinárodních cestovních příkazů
- Znalost práce v neziskovém sektoru
- Soulad s hodnotami a vizemi organizace
Nabízíme:
- Tvořivé pracovní prostředí a podíl na řízení organizace
- Systém péče o zaměstnance*kyně
- Odpovědnou a důležitou práci podporující ochranu životního prostředí a lidských práv
- Pružnou pracovní dobu
- Pravidelnou valorizaci mzdy
- Zvyšování kvalifikace a příspěvek na vzdělávání
- Možnost částečné práce na home office
- Možnost zapojení se do dalších aktivit NESEHNUTÍ
- Dovolenou 25 dní za rok, sick days
- Pracoviště v centru Brna
- Příležitost pracovat v nehierarchickém prostředí
- Hrubou mzdu: 26 960 – 33 700 Kč (odpovídá úvazku 0,8-1,0)