Skip to main content

Máš zkušenosti s finančním řízením i účetnictvím? Dokážeš pracovat samostatně, ale rád*a bys byl*a součástí týmu, ve kterém se můžete vzájemně učit a podporovat v hledání řešení nových výzev? Tak to potřebujeme právě tebe!

V NESEHNUTÍ hledáme kolegu*kolegyni na pracovní úvazek ve výši 0,8 -1,0 na pozici Finanční*ho koordinátorky*a a účetní organizace. 

Jaká by byla tvá náplň práce?

Z finanční koordinace:

  • Finanční projektový management, příprava finančních reportů
  • Tvorba rozpočtu organizace, plánování krytí mezd a výdajů organizace
  • Příprava rozpočtů grantů ve spolupráci s projektovými týmy
  • Koordinace finančního týmu organizace, úzká spolupráce s účetní, fundraiserkami a personalistkou organizace
  • Podíl na rozvoji finančního řízení, na transformačních procesech a systémových opatřeních
  • Příprava podkladů pro finanční rozhodování organizace
  • Přehled o podmínkách a plnění finančních pravidel stávajících projektů
  • Průběžná kontrola finančních procesů organizace a podpora týmů při plánování nákladů
  • Příprava podkladů pro kontroly ze strany státní správy, komunikace s donory
  • Vedení finančních porad, účast na strategických a programových poradách organizace
  • Podíl na řízení organizace

Z účetní agendy:

  • Účtování a administrativa veškerých dokladů (vč. tuzemských i zahraničních cestovních příkazů) a mezd v účetním programu Pohoda
  • Příprava, kontrola a zpracování mezd pro cca 15 zaměstnanců*kyň
  • Pravidelné měsíční hlášení úřadům, komunikace s nimi a příprava podkladů pro případné kontroly (ZP, ČSSZ, FÚ a ÚP, případně účast na kontrolách)
  • Vedení pokladen organizace (v CZK i valutách)
  • Zpracování účetní závěrky
  • Aktivní spolupráce v rámci finančního a personálního týmu
  • Archivace mzdové a personální agendy
  • Hlášení na statistický úřad

Místo výkonu práce: Brno
Objem práce: úvazek 0,8-1,0
Nástup: ihned nebo dohodou

V případě zájmu o nabízenou pozici nám pošli svůj strukturovaný životopis, motivační dopis a telefonní kontakty na minimálně dvě osoby, které mohou podat reference na tvou osobu ve vztahu k pracovní pozici, o kterou se ucházíš. 

Tyto dokumenty zašli e-mailem na adresu zamestnani@nesehnuti.cz s předmětem „Finanční koordinátor*ka a účetní”

V případě, že tě vybereme k osobnímu pohovoru, budeme Tě co nejdříve kontaktovat.

Co potřebujeme a co za to nabízíme?

Požadujeme:

  • Vzdělání ekonomického směru/ obdobnou praxi
  • Znalost podvojného účetnictví
  • Zkušenost s účetním softwarem Pohoda nebo jiným účetním systémem
  • Výbornou znalost MS Excel
  • Zkušenosti s finančním řízením větších projektů (nad 1 mil. Kč)
  • Zkušenosti s koordinací týmu, schopnost analytického a kritického myšlení
  • Anglický jazyk na úrovni alespoň B2 
  • Dobré komunikační schopnosti, schopnost řešit náročné situace s klidem a nadhledem
  • Systematičnost, spolehlivost, citlivou komunikaci, empatii, odolnost vůči stresu
  • Samostatnost, ale i schopnost pracovat v týmu
  • Zájem o dlouhodobou spolupráci
  • Schopnost řešit dílčí úkoly ve vztahu k fungování celé organizace
  • Motivaci se spolupodílet na řízení organizace
  • Přihlásit se můžete, i pokud nenaplňujete všechny podmínky, nejdůležitější je pro nás ochota se učit

Výhodou:

  • Zkušenost se zpracováním mezinárodních cestovních příkazů
  • Znalost práce v neziskovém sektoru
  • Soulad s hodnotami a vizemi organizace

Nabízíme:

  • Tvořivé pracovní prostředí a podíl na řízení organizace
  • Systém péče o zaměstnance*kyně
  • Odpovědnou a důležitou práci podporující ochranu životního prostředí a lidských práv
  • Pružnou pracovní dobu
  • Pravidelnou valorizaci mzdy
  • Zvyšování kvalifikace a příspěvek na vzdělávání
  • Možnost částečné práce na home office
  • Možnost zapojení se do dalších aktivit NESEHNUTÍ
  • Dovolenou 25 dní za rok, sick days
  • Pracoviště v centru Brna
  • Příležitost pracovat v nehierarchickém prostředí
  • Hrubou mzdu: 26 960 – 33 700 Kč (odpovídá úvazku 0,8-1,0)