Jsi finanční expert*ka s velkým srdcem? Chceš se podílet na finančním zdraví naší organizace? Máš zkušenosti s rozpočtováním, reportingy a chceš pracovat na projektech, které mají smysl?
Pokud ano, pak jsi ideální kandidát*ka na finanční koordinaci organizace NESEHNUTÍ a jejího programu Za práva zvířat.
Náplň práce
Finanční koordinace organizace (úvazek 0,6–0,8):
- tvorba rozpočtu organizace, plánování krytí mezd a výdajů organizace
- úzká spolupráce s kolegy ve finančním týmu, účetní firmou, fundraiserkami a personalistkou organizace
- spolupráce na každoroční účetní závěrce organizace
- finanční projektový management, příprava finančních reportů
- příprava rozpočtů grantů ve spolupráci s projektovými týmy a grantovými fundraiserkami
- přehled o podmínkách a plnění finančních pravidel stávajících projektů ve spolupráci s projektovými koordinátory*kami
- celkový dohled nad procesem auditů a kontrol
- průběžná kontrola finančních procesů organizace a podpora týmů při plánování nákladů
- příprava podkladů pro finanční rozhodování organizace
- vedení finančních porad, účast na strategických a programových poradách organizace
- podíl na rozvoji finančního řízení, na transformačních procesech a systémových opatřeních
- vedení pokladny
- podíl na řízení organizace
- objem práce: 24–32 hodin týdně (0,6–0,8 úvazku)
Finanční koordinace programu Za práva zvířat (úvazek 0,2):
- finanční koordinace programů Za práva zvířat: přehled o celkové finanční situaci programu a koordinace kofinancování projektů
- finanční koordinace projektů a projektová administrativa (např. vytváření administrativních dokumentů pro donory apod.)
- příprava rozpočtů projektů, akcí a spolupráce na fundraisingu
- příprava finančních zpráv k projektům
- podíl na práci programů Za práva zvířat, spolupráce při naplňování strategických cílů programu
- příprava finančních podkladů za programy pro interní schůzky
- objem práce: 8 hodin týdně (0,2 úvazku)
Nabízíme
- příležitost pracovat v nehierarchickém prostředí
- tvořivé pracovní prostředí a podíl na řízení organizace
- odpovědnou a důležitou práci podporující ochranu životního prostředí, lidských i zvířecích práv
- systém péče o zaměstnance*kyně
- pružnou pracovní dobu
- prostor pro rozvoj a další vzdělávání
- možnost zapojení se do dalších aktivit NESEHNUTÍ
- dovolenou 25 dní za rok, sick days
- kartu Multisport
- pracoviště v centru Brna
- kids, pet & vegan friendly office
- možnost částečné práce z domova
- hrubou mzdu 21 660 – 36 100 Kč/měsíc (odpovídá úvazku 0,6–1,0)
Požadujeme
- dobré komunikační schopnosti, empatii a schopnost řešit náročné situace s klidem a nadhledem
- zkušenosti s finančním řízením větších projektů (nad 1 mil. Kč)
- pokročilá znalost MS Excel (SUMIF, SVYHLEDAT, kontingenční tabulky…)
- zkušenosti s koordinací týmu, schopnost analytického a kritického myšlení
- schopnost kombinovat více pracovních agend
- český jazyk min. na úrovni B2
- anglický jazyk na úrovni alespoň B2
- základní znalost účetnictví
- schopnost řešit dílčí úkoly ve vztahu k fungování celé organizace
Výhodou
- vzdělání v oblasti ekonomiky
- zkušenost s prací v neziskovém sektoru
- zájem o činnost NESEHNUTÍ
- zájem o dlouhodobou spolupráci
Místo výkonu práce: Brno
Nástup: ihned nebo dle dohody
Pokud máš o nabízenou pozici zájem, pošli nám strukturovaný životopis, motivační dopis a telefonní kontakty na alespoň dvě osoby, které mohou podat reference na Tvou osobu ve vztahu k pracovní pozici, o kterou se ucházíš. Tyto dokumenty zašli prosím e-mailem na adresu zamestnani@nesehnuti.cz s předmětem „Finanční koordinace NESEHNUTÍ“.
Vybraným zájemcům*kyním se ozveme nejpozději do 14 dnů od zaslání požadovaných podkladů.
Pohovor se uskuteční po vzájemné dohodě termínu na adrese Křížová 463/15, Brno.