Skip to main content

Nevládní nezisková organizace NESEHNUTÍ hledá kolegu*kolegyni na pracovní úvazek ve výši 0,5, na pozici Finanční*ho koordinátorky*a organizace. 

V případě zájmu o celý úvazek, upozorňujeme, že v případě naplnění patřičných požadavků lze pozici kombinovat s naší další otevřenou pozicí Účetní a personalista*personalistka.

Náplň práce

  • finanční projektový management, příprava finančních reportů
  • tvorba rozpočtu organizace, plánování krytí mezd a výdajů organizace
  • příprava rozpočtů grantů ve spolupráci s projektovými týmy
  • koordinace finančního týmu organizace, úzká spolupráce s účetní, fundraiserkami a personalistkou organizace
  • podíl na rozvoji finančního řízení, na transformačních procesech a systémových opatřeních
  • příprava podkladů pro finanční rozhodování organizace
  • přehled o podmínkách a plnění finančních pravidel stávajících projektů
  • průběžná kontrola finančních procesů organizace a podpora týmů při plánování nákladů
  • příprava podkladů pro kontroly ze strany státní správy, komunikace s donory
  • spolupráce na každoroční účetní závěrce organizace
  • vedení finančních porad, účast na strategických a programových poradách organizace
  • podíl na řízení organizace

Nabízíme

  • tvořivé pracovní prostředí a podíl na řízení organizace
  • systém péče o zaměstnance*kyně
  • pružnou pracovní dobu
  • možnost práce na home office
  • prostor pro rozvoj a další vzdělávání
  • možnost zapojení se do dalších aktivit NESEHNUTÍ
  • dovolenou 25 dní za rok, sick days
  • pracoviště v centru Brna
  • příležitost pracovat v nehierarchickém prostředí
  • pravidelná valorizace mzdy
  • hrubou mzdu 16 850 nebo 33 700 Kč/měsíc (odpovídá úvazku 0,5 a 1,0)

Požadujeme

  • dobré komunikační schopnosti, empatii a schopnost řešit náročné situace s klidem a nadhledem
  • zkušenosti s finančním řízením větších projektů (nad 1 mil. Kč)
  • pokročilá znalost MS Excel (SUMIF, SVYHLEDAT, kontingenční tabulky…)
  • zkušenosti s koordinací týmu, schopnost analytického a kritického myšlení
  • anglický jazyk na úrovni alespoň B2 
  • základní znalost účetnictví
  • schopnost řešit dílčí úkoly ve vztahu k fungování celé organizace
  • přihlásit se můžete, i pokud nenaplňujete všechny podmínky, nejdůležitější je pro nás ochota se učit

Výhodou

  • vzdělání v oblasti ekonomiky
  • znalost práce v neziskovém sektoru
  • zájem o dlouhodobou spolupráci

Místo výkonu práce: Brno

Nástup: od 1.8. 2023 nebo dohodou

Pokud máte o nabízenou pozici zájem, pošlete nám prosím do 20. 6. 2023 na adresu zamestnani@nesehnuti.cz Váš strukturovaný životopis a motivační dopis. Vybraní zájemci a zájemkyně budou pozváni na pohovor, který se uskuteční 29. 6. 2023 na adrese Křížová 15, 603 00, Brno-střed.

Zasláním svého životopisu a motivačního dopisu do tohoto výběrového řízení souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů v rámci procesu výběrového řízení po dobu nezbytně nutnou. Souhlas je možno kdykoliv písemně či e-mailem odvolat. Údaje budou zpracovány v souladu se zákonem č. 101/2 000 Sb., o ochraně osobních údajů.