Skip to main content
Pracovní nabídka

Pracovní nabídka: Mzdové účetnictví a vedení personální agendy

Nevládní nezisková organizace NESEHNUTÍ Brno (http://nesehnuti.cz) hledá kolegu/kolegyni na částečný pracovní úvazek do týmu finančního oddělení na pozici zpracovatele/ky mzdového účetnictví, vedení personální agendy a účetnictví. Vhodné pro osoby pečující o osobu blízkou nebo se sníženou pracovní schopností.
 
Náplň práce:
– příprava, kontrola a zpracování mezd v programu Pohoda vč. komunikace s příslušnými úřady
– účtování mezd, výpočet náhrad, srážek, nemocenských dávek, odvodů, dovolené
– příprava podkladů pro žádosti o dávky (PPM, rodičovské příspěvky), potvrzení příjmů
– roční zúčtování daní, vyúčtování zálohové a srážkové daně
– příprava podkladů pro kontroly ZP, ČSSZ, FÚ a ÚP, případně účast na kontrolách
– generování ELDP, měsíční hlášení úřadům, agenda spojená se změnami prac. poměru
– archivace mzdové a personální agendy
– statistické výkazy týkající se mzdové a personální agendy a osobních nákladů
– vedení agendy smluv veškerých pracovněprávních vztahů
– podíl na plánování a čerpání zdrojů na krytí osobních nákladů
– účtování závazků, bankovních výpisů, párování saldokont, inventury účtů a ostatní účetnictví
objem práce: 20h týdně (částečný úvazek)
 
Nabízíme:
– tvořivé pracovní prostředí a podíl na řízení organizace
– odpovědnou a důležitou práci podporující ochranu životního prostředí a lidských práv
– možnost úpravy pracovní doby dle potřeb a domluvy
– zvyšování kvalifikace a možnost zapojení se do dalších aktivit NESEHNUTÍ
– dovolená 25 dní za rok
hrubá mzda: 11 313 Kč (po zapracování možné zvýšení)
 
Požadujeme:
– minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru
– zkušenosti nejen s účetnictvím, ale také s finančním managementem grantových projektů
– pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, systematičnost, zaujetí pro věc a ochotu učit se nové věci
– výborná znalost úč. SW Pohoda a MS Excel
– schopnost pracovat samostatně i v týmu, komunikativnost
– min. 3 roky praxe jako mzdová účetní = výborná znalost pracovněprávních předpisů
– orientace v nemocenském pojištění (typy dávek, doby, % výměry, požadovaná dokumentace)
– znalost aktuální problematiky daně ze závislé činnosti
 
Výhodou:
– dlouhodobé zkušenosti s finančním řízením a účetnictvím v rámci neziskového sektoru
– znalost problematiky grantových projektů a fundraisingu
– zkušenosti s finančním řízením mezinárodních projektů, zkušenost s účastní na kontrolách
– zkušenost se zaměstnáváním cizinců, PP malého rozsahu, SP, ZP a daně OSVČ
 
Místo výkonu práce: Brno.
Nástup: 15.října 2014 (nebo dohodou)
Pokud máte o nabízenou práci zájem, pošlete nám do 30. 9. 2014 Váš strukturovaný životopis a telefonní kontakt na minimálně dvě osoby, které mohou podat reference na Vaši osobu ve vztahu k pracovní pozici, o kterou se ucházíte. Zašlete e-mailem na adresu zamestnani@nesehnuti.cz nebo písemně na adresu NESEHNUTÍ Brno, třída Kpt. Jaroše 18, Brno 602 00. Vybraní/é zájemci/kyně budou pozváni/y na pohovor, který se uskuteční 8. 10. 2014.