Technik*čka a správce*kyně kancelářského zázemí organizace Rád*a řešíš praktické problémy? Nevyleká tě protékající kohoutek či spadlá polička a uvědomuješ si, že nefunkční kávovar může dovést tvé spolupracovníky*čky k šílenství? Nejsou ti cizí udržitelné nákupy? Nevyděsíš se, když v tiskárně dochází toner a umíš ho včas vyměnit? Baví tě pracovat s webem, WordPress je tvůj kamarád a zvládáš řešit technické problémy? Láká tě práce v nehierarchickém prostředí a v ekologicko-sociální organizaci? Tak hledáme právě tebe! Jaká by byla tvá náplň práce? Zahrnovala by dva směry:
Back office:
- Měl*a bys na starost opravy kanceláře (neboj, neznamená to, že musíš všechno opravit ty, stačí umět najít tu správnou osobu a vyřešit to).
- Evidoval*a bys nákupy kancelářských potřeb (nakupujeme ekologicky, ale zároveň ekonomicky), tvou odpovědností by byla evidence těchto nákupů a přehled o tom, kde se co nachází (bylo by fajn, neobjednávat věci, které již máme).
- Měl*a bys pod palcem pohodu v kanceláři: ať jsou tu příznivé podmínky na kreativní i soustředěnou práci, věci na svých místech, je tu teplo a bezpečno, všechno funguje a prostor vypadá pěkně.
Technické zázemí:
- Byl*a bys po ruce k řešení technických problémů tvých kolegů*yň (typu nefunguje mi tiskárna, můj počítač se nezapne).
- Instaloval*a bys potřebný software (umíš nainstalovat Windows, tiskárnu, zprovoznit přístup na server) a spravoval*a softwarové licence. Měl*a bys na starost WordPress a správu webů NESEHNUTÍ z technického hlediska.
- Účastnil*a by ses jako technická podpora na akcích NESEHNUTÍ (pomůžeš nám zapojit techniku, přivezeš ji na místo akce).
Požadujeme:
- Přítomnost v kanceláři alespoň 4 dny v týdnu (potřebujeme vědět kdy se na tebe můžeme pravidelně obrátit)
- Proaktivitu, ochotu řešit a schopnost předvídat problémy, systematický přístup k jejich řešení
- Trpělivost s lidmi při řešení problémů
- Praktické a logické myšlení
- Řidičský průkaz sk. B
Nabízíme:
- Příležitost pracovat v nehierarchickém prostředí
- Tvořivé pracovní prostředí a podíl na řízení organizace
- Systém péče o zaměstnance*kyně
- Odpovědnou a důležitou práci podporující ochranu životního prostředí a lidských práv
- Pružnou pracovní dobu
- Zvyšování kvalifikace a příspěvek na vzdělávání
- Možnost zapojení se do dalších aktivit NESEHNUTÍ
- Dovolenou 25 dní za rok
- Pracoviště v centru Brna
- Pracovní notebook
- Hrubou mzdu 13 500 Kč při úvazku 0,5
Místo výkonu práce: Brno
Nástup: únor 2020
Pokud máš o nabízenou práci zájem, pošli nám do 14. 1. 2020 svůj strukturovaný životopis, motivační dopis a telefonní kontakty na minimálně dvě osoby, které mohou podat reference na Tvou osobu. Tyto dokumenty zašli e-mailem na adresu zamestnani@nesehnuti.cz. Vybraní*é zájemci*kyně budou pozváni*y na pohovor, který se uskuteční 20. 1. 2020.