Skip to main content

Orientuješ se ve světě účetnictví neziskových organizací? Tykáš si s Pohodou (nebo jiným účetním programem)? Máš zkušenosti se mzdovou a personální agendou? Chceš se podílet na řízení zavedené nehierarchické organizace? Pokud jsou ti navíc blízká témata ochrany životního prostředí a lidských a zvířecích práv, tak hledáme právě tebe

V případě zájmu o celý úvazek, upozorňujeme, že v případě naplnění patřičných požadavků lze pozici kombinovat s naší další otevřenou Finanční koordinátor*ka organizace.

Jaká by byla tvá náplň práce?

  • účtování a administrativa veškerých dokladů (vč. tuzemských i zahraničních cestovních příkazů) a mezd v účetním programu Pohoda
  • příprava, kontrola a zpracování mezd pro cca 15 zaměstnanců*kyň
  • pravidelné měsíční hlášení úřadům, komunikace s nimi a příprava podkladů pro případné kontroly (ZP, ČSSZ, FÚ a ÚP, případně účast na kontrolách)
  • vedení pokladen organizace (v CZK i valutách)
  • podíl na finančním řízení organizace
  • zpracování účetní závěrky
  • kompletní vedení personální agendy (pracovní smlouvy, zaměstnávání osob z EU a třetích zemí atd.)
  • řešení problematiky spojené s BOZP, GDPR a s mateřskou a rodičovskou dovolenou
  • zajištění administrativy vnitřních procesů organizace
  • aktivní spolupráce v rámci finančního a personálního týmu
  • archivace mzdové a personální agendy
  • hlášení na statistický úřad
  • podíl na řízení organizace
  • objem práce: 20 hodin týdně (0,5 úvazek)

Co požadujeme:

  • zkušenost na obdobné pozici
  • znalost podvojného účetnictví
  • zkušenost s účetním softwarem Pohoda nebo jiným účetním systémem
  • výbornou znalost MS Excel
  • znalost aktuální problematiky zákoníku práce
  • systematičnost, spolehlivost, citlivou komunikaci, empatii, odolnost vůči stresu
  • samostatnost, ale i schopnost pracovat v týmu
  • zájem o dlouhodobou spolupráci
  • motivaci se spolupodílet na řízení organizace

Výhodou:

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • zkušenost se zpracováním mezinárodních cestovních příkazů
  • soulad s hodnotami a vizemi organizace

Nabízíme:

  • tvořivé pracovní prostředí a podíl na řízení organizace
  • systém péče o zaměstnance*kyně
  • odpovědnou a důležitou práci podporující ochranu životního prostředí a lidských práv
  • pružnou pracovní dobu
  • možnost částečné práce na home office
  • možnost zapojení se do dalších aktivit NESEHNUTÍ
  • dovolenou 25 dní za rok, sick days
  • pracoviště v centru Brna
  • příležitost pracovat v nehierarchickém prostředí
  • hrubou mzdu: 16 850,- Kč při úvazku 0,5

Místo výkonu práce: Brno. 

Nástup: červenec nebo dohodou.

V případě zájmu o nabízenou pozici nám do 11. 6. 2023 pošlete svůj strukturovaný životopis, motivační dopis a telefonní kontakty na minimálně dvě osoby, které mohou podat reference na Vaši osobu ve vztahu k pracovní pozici, o kterou se ucházíte. 

Tyto dokumenty zašlete e-mailem na adresu zamestnani@nesehnuti.cz s předmětem „Účetní a personalistka*personalista”.

Vybrané zájemkyně*zájemci budou pozváni na pohovor, který se uskuteční 20. 6. 2023 v odpoledních hodinách.