Na co se můžeš těšit?
- budeš nám pomáhat pečovat o naše dárkyně*ce, i získávat nové prostřednictvím telefundraisingu
- s dárkyněmi a dárci budeš komunikovat i e-mailem
- budeš se spolupodílet na přípravě fundraisingových strategií
- práce v přátelském kolektivu
Nečekej od nás:
- direktivní přístup a neustálé kontroly tvé práce – v NESEHNUTÍ fungujeme nehierarchicky a důvěřujeme si
- tlak na délku hovoru – důležitější je pro nás budování vztahu s dárci*dárkyněmi
Jaké znalosti a dovednosti bys měl*a mít
- dobré komunikační schopnosti a příjemný projev
- uživatelskou schopnost práce s počítačem
- základní znalost Microsoft Excel
Oceníme, když
- máš již nějaké zkušenosti z tele-fundraisingu nebo call centra
- ovládáš angličtinu
Co ti můžeme nabídnout
- dlouhodobou spolupráci, objem práce dle vzájemné dohody (očekávaný objem práce 20 hod/měsíčně)
- flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova
- finanční odměnu 160,- Kč/hod., s možností navyšování dle úspěšnosti
- Nástup na DPP již 30.5. 2022 (ale i později dle domluvy)
V případě zájmu nám zašli na na adresu zamestnani@nesehnuti.cz svůj životopis, motivační dopis a kontakt na osobu, která může podat referenci k tvé osobě a to nejpozději do 21. 5. 2022.
Pohovory budou probíhat dne 25.5.2022 na adrese Křížová 463/15, Brno, Staré Brno
Před pohovorem doporučujeme: přečíst si naši publikaci Kdo tady šéfuje? aneb nehierarchické řízení v praxi
Těšíme se na setkání!