Skip to main content

Na co se můžeš těšit?

  • budeš nám pomáhat pečovat o naše dárkyně*ce, i získávat nové prostřednictvím telefundraisingu
  • s dárkyněmi a dárci budeš komunikovat i e-mailem
  • budeš se spolupodílet na přípravě fundraisingových strategií
  • práce v přátelském kolektivu

Nečekej od nás:

  • direktivní přístup a neustálé kontroly tvé práce – v NESEHNUTÍ fungujeme nehierarchicky a důvěřujeme si
  • tlak na délku hovoru – důležitější je pro nás budování vztahu s dárci*dárkyněmi

Jaké znalosti a dovednosti bys měl*a mít

  • dobré komunikační schopnosti a příjemný projev
  • uživatelskou schopnost práce s počítačem
  • základní znalost Microsoft Excel

Oceníme, když

  • máš již nějaké zkušenosti z tele-fundraisingu nebo call centra
  • ovládáš angličtinu

Co ti můžeme nabídnout

  • dlouhodobou spolupráci, objem práce dle vzájemné dohody (očekávaný objem práce 20 hod/měsíčně)
  • flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova
  • finanční odměnu 160,- Kč/hod., s možností navyšování dle úspěšnosti
  • Nástup na DPP již 30.5. 2022 (ale i později dle domluvy)

V případě zájmu nám zašli na na adresu zamestnani@nesehnuti.cz svůj životopis, motivační dopis a kontakt na osobu, která může podat referenci k tvé osobě a to nejpozději do 21. 5. 2022.

Pohovory budou probíhat dne 25.5.2022 na adrese Křížová 463/15, Brno, Staré Brno

Před pohovorem doporučujeme: přečíst si naši publikaci Kdo tady šéfuje? aneb nehierarchické řízení v praxi

Těšíme se na setkání!