Právě do NESEHNUTÍ Brno hledáme kolegu či kolegyni na částečný pracovní úvazek do týmu finančního oddělení na zajištění účetnictví a personální agendy organizace. Otevíráme také pozici personalisty nebo personalistky organizace.
Účetnictví a mzdová agenda
Náplň práce:
- účtování a administrativa veškerých dokladů a mezd v účetním programu Pohoda
- příprava, kontrola a zpracování mezd zaměstnanců a zaměstnankyň
- pravidelné měsíční hlášení úřadům a komunikace s nimi
- vedení agendy smluv veškerých pracovněprávních vztahů
- agenda spojená se změnami pracovních poměrů
- příprava podkladů pro případné kontroly ZP, ČSSZ, FÚ a ÚP, případně účast na kontrolách
- vedení pokladen organizace (v CZK i valutách)
- spolupráce s grantovou manažerkou organizace, poskytování finančních podkladů pro čerpání
- grantových projektů a dotací
- podíl na finančním řízení organizace
- archivace mzdové a personální agendy
- objem práce: 32h týdně (částečný úvazek)
Nabízíme:
- tvořivé pracovní prostředí a podíl na směřování organizace
- odpovědnou a důležitou práci podporující ochranu životního prostředí a lidských práv
- možnost úpravy pracovní doby dle potřeb a domluvy
- zvyšování kvalifikace a možnost zapojení se do dalších aktivit NESEHNUTÍ
- dovolená 25 dní za rok
- hrubá mzda: 18 100 Kč
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- znalost podvojného účetnictví
- zkušenost s účetním software Pohoda
- výborná znalost práce na PC (zejména MS Excel)
- příjemné vystupování, aktivní přístup, samostatnost, systematičnost, spolehlivost, komunikativnost, odolnost vůči stresu
- schopnost pracovat v týmu
- znalost aktuální problematiky daně ze závislé činnosti
Výhodou:
- zkušenost na obdobné pozici min. 1 rok
- zkušenosti s finančním managementem grantových projektů
- zkušenosti s vedením valutových pokladen
Místo výkonu práce: Brno.
Nástup: leden-únor 2017 (dle dohody).
Vybraní zájemci a zájemkyně budou pozváni na pohovor, který se uskuteční 19. 12. 2016 na adrese NESEHNUTÍ Brno, třída Kpt. Jaroše 18, Brno 602 00.
Personalistika
Náplň práce:
- vypracování auditu personálního řízení organizace
- nastavení procesů přijímání a zaučování nových lidí v organizaci
- provázení lidí při odchodu z organizace
- systém péče o zaměstnance a zaměstnankyně
- péče a rozvoj lidí na mateřské a rodičovské
- mediace konfliktů
- vytvoření systému motivace v nehierarchické organizaci
- objem práce: 12 h týdně (částečný úvazek)
Nabízíme:
- seberealizaci a kreativní práci v inspirativním kolektivu
- podíl na řízení organizace
- flexibilní pracovní doba
- možnost částečné práce z domu
- zvyšování kvalifikace a možnost zapojení se do dalších aktivit NESEHNUTÍ
- odpovědnou a důležitou práci podporující ochranu životního prostředí a lidských práv
- dovolená 25 dní za rok
- hrubá mzda: 6 788 Kč
Požadujeme:
- výborné komunikační schopnosti
- samostatnost i schopnost práce v týmu
- znalost práce v neziskovém sektoru
- zkušenosti z oboru
Výhodou:
- zájem o nehierarchické fungování organizací
- znalost platné legislativy v oblasti personalistiky
- zkušenost s vedením lidí
- vzdělání v oblasti personalistiky, lidských zdrojů či psychologie
Vítáme rodiče na rodičovské dovolené.
Místo výkonu práce: Brno.
Nástup: 9. 1. 2017 (případně dohodou)
Vybraní zájemci a zájemkyně budou pozváni na pohovor, který se uskuteční 4. 1. 2017 na adrese NESEHNUTÍ Brno, třída Kpt. Jaroše 18, Brno 602 00.
Informace pro obě vypisované pozice:
V případě prokázání zkušeností je možné obě pozice sloučit do jednoho plného úvazku (40h týdně). Při sloučení úvazků se slučuje kapacita na povinnou účast na poradách organizace a zároveň část agendy bude převedena do komplementární pracovní pozice v organizaci.
Pokud máte o nabízenou práci zájem, pošlete nám do 13. 12. 2016 na adresu zamestnani@nesehnuti.cz Váš strukturovaný životopis, motivační dopis a telefonní kontakt na alespoň dvě osoby, které mohou podat reference na Vaši osobu ve vztahu k pracovní pozici, o kterou se ucházíte.