Skip to main content

Jsi finanční expert*ka s velkým srdcem? Chceš se podílet na finančním zdraví naší organizace? Máš zkušenosti s rozpočtováním, reportingy a chceš pracovat na projektech, které mají smysl? 

Pokud ano, pak jsi ideální kandidát*ka na finanční koordinaci organizace NESEHNUTÍ.

Náplň práce

  • tvorba rozpočtu organizace, plánování krytí mezd a výdajů organizace
  • úzká spolupráce s kolegy ve finančním týmu, účetní firmou, fundraiserkami a personalistkou organizace
  • spolupráce na každoroční účetní závěrce organizace
  • finanční projektový management, příprava finančních reportů
  • příprava rozpočtů grantů ve spolupráci s projektovými týmy a grantovými fundraiserkami
  • přehled o podmínkách a plnění finančních pravidel stávajících projektů ve spolupráci s projektovými koordinátory*kami
  • celkový dohled nad procesem auditů a kontrol
  • průběžná kontrola finančních procesů organizace a podpora týmů při plánování nákladů
  • příprava podkladů pro finanční rozhodování organizace
  • vedení finančních porad, účast na strategických a programových poradách organizace
  • podíl na rozvoji finančního řízení, na transformačních procesech a systémových opatřeních
  • vedení pokladny
  • podíl na řízení organizace
  • objem práce: 40 hodin týdně

Nabízíme

  • příležitost pracovat v nehierarchickém prostředí
  • tvořivé pracovní prostředí a podíl na řízení organizace
  • odpovědnou a důležitou práci podporující ochranu životního prostředí, lidských i zvířecích práv
  • systém péče o zaměstnance*kyně
  • pružnou pracovní dobu
  • prostor pro rozvoj a další vzdělávání
  • možnost zapojení se do dalších aktivit NESEHNUTÍ
  • dovolenou 25 dní za rok, sick days
  • kartu Multisport
  • pracoviště v centru Brna
  • kids, pet & vegan friendly office
  • možnost částečné práce z domova
  • hrubou mzdu 36 100 Kč/měsíc

Požadujeme

  • dobré komunikační schopnosti, empatii a schopnost řešit náročné situace s klidem a nadhledem
  • zkušenosti s finančním řízením větších projektů (nad 1 mil. Kč)
  • pokročilá znalost MS Excel (SUMIF, SVYHLEDAT, kontingenční tabulky…)
  • schopnost analytického a kritického myšlení
  • český jazyk min. na úrovni B2 
  • anglický jazyk na úrovni alespoň B2 
  • základní znalost účetnictví
  • schopnost řešit dílčí úkoly ve vztahu k fungování celé organizace

Výhodou

  • vzdělání v oblasti ekonomiky
  • zkušenost s prací v neziskovém sektoru
  • zájem o činnost NESEHNUTÍ
  • zájem o dlouhodobou spolupráci

Místo výkonu práce: Brno

Nástup: ihned nebo dle dohody

Pokud máš o nabízenou pozici zájem, pošli nám strukturovaný životopis, motivační dopis a telefonní kontakty na alespoň dvě osoby, které mohou podat reference na Tvou osobu ve vztahu k pracovní pozici, o kterou se ucházíš. Tyto dokumenty zašli prosím e-mailem na adresu zamestnani@nesehnuti.cz s předmětem “Finanční koordinace NESEHNUTÍ”.

Vybraným zájemcům*kyním se ozveme nejpozději do 14 dnů od zaslání požadovaných podkladů. 

Pohovor se uskuteční po vzájemné dohodě termínu na adrese Křížová 463/15, Brno.