Skip to main content

hvězdného finančního teamu? Pokud tě k tomu všemu láká práce v organizaci zaměřené na ochranu lidských práv a životního prostředí, tak hledáme právě tebe!    

Jaká by byla tvá náplň práce?

  • účtování a administrativa veškerých dokladů (vč. tuzemských i zahraničních cestovních příkazů) a mezd v účetním programu Pohoda
  • příprava, kontrola a zpracování mezd zaměstnanců*kyň
  • pravidelné měsíční hlášení úřadům a komunikace s nimi
  • vedení agendy smluv veškerých pracovněprávních vztahů
  • agenda spojená se změnami pracovních poměrů
  • příprava podkladů pro případné kontroly ZP, ČSSZ, FÚ a ÚP, případně účast na kontrolách
  • vedení pokladen organizace (v CZK i valutách)
  • internet-banking (odesílání tuzemských i zahraničních plateb)
  • spolupráce s projektovými týmy, poskytování finančních podkladů pro čerpání grantových projektů a dotací
  • aktivní spolupráce v rámci finančního týmu
  • podíl na finančním řízení organizace
  • archivace mzdové a personální agendy
  • zpracování účetní závěrky
  • hlášení na statistický úřad
  • objem práce: 40 hodin týdně

Co požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • znalost podvojného účetnictví
  • zkušenost s účetním software Pohoda nebo jiným účetním systémem
  • výborná znalost práce na PC (zejména MS Excel)
  • příjemné vystupování, aktivní přístup, systematičnost, spolehlivost, komunikativnost, odolnost vůči stresu
  • znalost aktuální problematiky zákoníku práce
  • samostatnost, ale i schopnost pracovat v týmu

Výhodou:

  • zkušenost na obdobné pozici min. 2 roky
  • zkušenosti s finančním managementem grantových projektů
  • zkušenost se zpracováním mezinárodních cestovních příkazů
  • zkušenosti s vedením valutových pokladen

Nabízíme:

  • tvořivé pracovní prostředí a podíl na řízení organizace
  • systém péče o zaměstnance*kyně
  • odpovědnou a důležitou práci podporující ochranu životního prostředí a lidských práv
  • pružnou pracovní dobu
  • zvyšování kvalifikace a příspěvek na vzdělávání
  • možnost zapojení se do dalších aktivit NESEHNUTÍ
  • dovolenou 25 dní za rok, sick days
  • pracoviště v centru Brna
  • příležitost pracovat v nehierarchickém prostředí
  • hrubou mzdu: 29 600,- Kč

Místo výkonu práce: Brno. Nástup: říjen–listopad (v případě nástupu v listopadu je třeba vyhradit si čas na zaučování v říjnu) Pokud máte o nabízenou práci zájem, pošlete nám do 24. září 2020 Váš strukturovaný životopis, motivační dopis a telefonní kontakty na minimálně dvě osoby, které mohou podat reference na Vaši osobu ve vztahu k pracovní pozici, o kterou se ucházíte. Tyto dokumenty zašlete e-mailem na adresu zamestnani@nesehnuti.cz s předmětem „Účetnictví a mzdová agenda”. Vybraní*é zájemci*kyně od nás 25. září dostanou zadání úkolu, které se bude týkat náplně práce, který prosím zašlete nejpozději do 30.9. včetně. Pohovory se uskuteční 2. října 2020. Před pohovorem doporučujeme: