hvězdného finančního teamu? Pokud tě k tomu všemu láká práce v organizaci zaměřené na ochranu lidských práv a životního prostředí, tak hledáme právě tebe!
Jaká by byla tvá náplň práce?
- účtování a administrativa veškerých dokladů (vč. tuzemských i zahraničních cestovních příkazů) a mezd v účetním programu Pohoda
- příprava, kontrola a zpracování mezd zaměstnanců*kyň
- pravidelné měsíční hlášení úřadům a komunikace s nimi
- vedení agendy smluv veškerých pracovněprávních vztahů
- agenda spojená se změnami pracovních poměrů
- příprava podkladů pro případné kontroly ZP, ČSSZ, FÚ a ÚP, případně účast na kontrolách
- vedení pokladen organizace (v CZK i valutách)
- internet-banking (odesílání tuzemských i zahraničních plateb)
- spolupráce s projektovými týmy, poskytování finančních podkladů pro čerpání grantových projektů a dotací
- aktivní spolupráce v rámci finančního týmu
- podíl na finančním řízení organizace
- archivace mzdové a personální agendy
- zpracování účetní závěrky
- hlášení na statistický úřad
- objem práce: 40 hodin týdně
Co požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- znalost podvojného účetnictví
- zkušenost s účetním software Pohoda nebo jiným účetním systémem
- výborná znalost práce na PC (zejména MS Excel)
- příjemné vystupování, aktivní přístup, systematičnost, spolehlivost, komunikativnost, odolnost vůči stresu
- znalost aktuální problematiky zákoníku práce
- samostatnost, ale i schopnost pracovat v týmu
Výhodou:
- zkušenost na obdobné pozici min. 2 roky
- zkušenosti s finančním managementem grantových projektů
- zkušenost se zpracováním mezinárodních cestovních příkazů
- zkušenosti s vedením valutových pokladen
Nabízíme:
- tvořivé pracovní prostředí a podíl na řízení organizace
- systém péče o zaměstnance*kyně
- odpovědnou a důležitou práci podporující ochranu životního prostředí a lidských práv
- pružnou pracovní dobu
- zvyšování kvalifikace a příspěvek na vzdělávání
- možnost zapojení se do dalších aktivit NESEHNUTÍ
- dovolenou 25 dní za rok, sick days
- pracoviště v centru Brna
- příležitost pracovat v nehierarchickém prostředí
- hrubou mzdu: 29 600,- Kč
Místo výkonu práce: Brno. Nástup: říjen–listopad (v případě nástupu v listopadu je třeba vyhradit si čas na zaučování v říjnu) Pokud máte o nabízenou práci zájem, pošlete nám do 24. září 2020 Váš strukturovaný životopis, motivační dopis a telefonní kontakty na minimálně dvě osoby, které mohou podat reference na Vaši osobu ve vztahu k pracovní pozici, o kterou se ucházíte. Tyto dokumenty zašlete e-mailem na adresu zamestnani@nesehnuti.cz s předmětem „Účetnictví a mzdová agenda”. Vybraní*é zájemci*kyně od nás 25. září dostanou zadání úkolu, které se bude týkat náplně práce, který prosím zašlete nejpozději do 30.9. včetně. Pohovory se uskuteční 2. října 2020. Před pohovorem doporučujeme:
- přečíst si naši publikaci Kdo tady šéfuje? aneb nehierarchické řízení v praxi
- přečíst si Výroční zprávu NESEHNUTÍ za rok 2018